Tonight i'm loving you.

Hej, sitter och tänker as mycket på musiken. Funderar på att sluta sjunga, jag vill hellre spela gitarr men det vågar jag fan inte aja får se hur det blir, men jag ska iaf sluta efter den här terminen. Kom nyss på att jag har två prov i veckan! faan!!! och ett av dom är imorgon:/ jag pluggar fan aldrig. Jag måste nog ta skolan lite mer seriöst nu! Föresten blev jag sjuukt glad när en person skrev imorse!♥
Alltså det behövdes verkligen! Så vi är ju inte ovänner eller så. Men jag saknar dig så in i helvete. Tänker på dig hela tiden.♥ Men nu måste jag verkligen släppa dig och bara gå vidare även fast det är så jobbigt att man bara vill bryta ihop.

HAHAHA, jaaa såhär ser man ut just nu.... damp arm eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0