my heart is refusing me.

heej sötnosar! förlåt att jag inte har skrivit på aslänge..,men jag har varit så jävla less på allt, men nu är allt bra:], iaf så var jag hos malin från fredag till lördag. på fredagen så gick vi runt på stan ett tag, sen så stack vi till konstgräset och spelade fotboll och chillade:], sen när vi skulle dra hem så träffa vi hugo och simon, så vi va med dom ett tag, sen skulle jag och malin dra till frasses, så vi får dit och åt, sen på kvällen så drog vi till konstgräset igen och spelade, men jag sprang typ mest runt och lekte:P hehe....sen på lördagen så hade sanna konfirmation, så jag var där....., på kvällen så var det kulturnatta, så vi tog bussen till stan, jag, malin,sanna,johanna,frida och emelie elr vad hon nu hette:], jag och malin var med dom ett tag, sen gick vi själva, och då träffa vi simon, arvid och ngra andra, så vi snackade me dom ett tag sen gick jag och malin bara runt typ:]....................på lördags natten for jag hem:(, men på söndagen så hade jag match i vilhelmina och vi vann med 3-2...,jag gjorde 2 mål:].........assåå HERREGUD!!! jag ska till turkiet på torsdag fan vad gryymt:]............ajaa puss på er;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0