:]

kom nyss hem från emmaa:], har haft sjuukt roligt..:D, idag så hade vi match med hörnsjö vi losa med 2-1, men det  gick ändåå asbra, imrn äre en till match....................nu taggar jag:D, just nu så sitter jag och funderar på om jag ska fortsätta på musikskolan...........och...jag tror att jag inte vill sjunga nå mer efter skolavslutningen....det blir nog sista gången.......eftersom att jag fick höra att jag läspade.....IGEN!:(............och jag vill fan inte sjunga då.......för jag blir bara ledsen...och då är det inte kul att sjunga....så.......jag vet inte längre.......det är bara de att jag verkligen ÄLSKAR att sjunga.......det är typ det bästa jag vet....men jag kan ju alltid sjunga hemma....det går ju de oxå:]..........fast jag har alltid....ända sen jag varit liten velat bli en sångerska......och det vill jag nu oxå:].......ajaaa....ska dra nu pusshej;*
f

Postat av: .

vad du än gör så sluta inte sjunga! du äger alla andra! bry dig inte om vad andra säger

2011-05-20 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0