tjaao;*

eehhm....kom nyss hem från skolan, och jag e ganska så trött..............men iaf idag på lunchen(på skolan) så var jag lisa och elvira kvar i matsalen, vi var nästan helt ensam där, och då så berättade elvira en historia och så här gick den:   lille pär gick in till sin storebrors rum som låg och läste en porrtidning och då frågade lille pär:
lille pär: vad är det där?(och pekade på en snååp)
storebror: eehh......det där är en svan.
lille pär: jaha......men vad är det där då?, sa han och pekade på kulorna
storebror: eeeh....det där är svanens bo.
lille pär: men det där då?, sa han och pekade på håret.
storebror: det där är svanens fjädrar.
nästa morgon så vaknade storebror och han hade sjuukt onte i snååpen, då kom lille pär inspringandes och skrek: när du sov lekte jag med din svan och då vart den jätte arg och spottade på mig så jag bröt nacken på den.
HAHAHAHAHAHAH, fifaan vad jag dog när elvira berättade den, jag ramlade typ av stolen+ att jag var sjuukt nära på att pissa på mig...;P
ajaaa hejråå;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0