heej

Godmorgon bloggen! just nu så är jag ganska rädd, för jag vaknade med ett ganska storst sår på

handleden, och i swear att jag inte hade det igåår...tänk om typ ngn hemsöker mej elr nåt......elr om

jag går i sömnen......HAHAH......whatever.....jaaa....jag typ vaknade nyss, och jag är äckligt trött kjl.

idag så ska jag väl typ inte göra ngt typ bara chilla och bli frisk......ojrråå jag måste plugga oxå för

vi har typ prov i veckan+ att jag har franska läxa + att jag har nå glosor, men det orkar jag inte

träna på...hehehe.







jaaa här är världens snyggaste lag(var bara tvungen att sno bilden från lagsidan)^^








MEN NU MÅSTE JAG SERIÖST DRA                              PUSSHEJ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0