har bestämt mej.

eeehm.........igår så snackade jag med mamma, och........jag ska sluta på musikskolan....och jag kanske slutar nu i vår eller så sjunger jag tills det här skolåret är slut, men jag hoppas på så tidigt som möjligt, för jag klarar liksom inte av att stå på scen om andra skrattar och säger att jag läspar.......det går bara inte......,men om jag måste sjunga
tills det här skolåret är slut så VÄGRAR jag att vara med på konserten, och jag MENAR det... jag sjunger hellre
hemma, när jag är ensam, då är det ingen som kan kommentera hur jag sjunger, och det får låta hur falskt eller
dåligt som helst,  jag bryr mej inte, jag älskar att sjunga, och kommer nog alltid att göra det
såååå.............. byebye musikskolan....:]
mhgmg

Postat av: Anonym

aldrig att du ska sluta sjunga emma!! du är sjukt bra och jag hör inte att du läspar. du har en en helt anorlunda röst som ingen annan har snälla du måste forsätta du kan bli något stort!!

2011-03-28 @ 19:01:07
Postat av: Emma

tack, men jag klarar bara inte av att sjunga om ngn sedan säger att jag läspar......:]



men jag kommer KANSKE att vara med på vårkonserten iaf

:]

2011-03-28 @ 19:38:10
URL: http://emmablemmah.blogg.se/
Postat av: Malin :P<33

Bry dig inte om dom som säger att du läspar, för det gör du inte, dom är bara så sjukt avundsjuka på dej!;;;;;*:***<333

Du är den bästa jag har hört:]<3

Så fortsätt SJUUNNNGGGG!!!:DD:D:D:D:D:;;;;>333

2011-03-28 @ 20:09:08
Postat av: Anonym

håller helt klart me Malin!!

2011-03-29 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0