grab somebody sexy tell them hey;]

heej!, vaknade typ nyss...............allt känns så jäävla wierd....för när jag var i turkiet så åt man ju alltid jätte sent.....och nu när man kom hem till sverige så har jag inte varit hungrig på typ 2 dagar, för här äter man en aning tidigare än vad man gör i turkiet:P..............ajaa....idag så ska jag iaf sola, tror jag.....sen så vet jag inte vad jag ska göra idag.......typ ha FETT tråååk......men imrn så äre match på betsele IGEN!, jag hatar att möta dom........på måndag så ska jag och mamsen till stan för jag måste shoppa skolavslutningskläder, egentligen skulle jag köpa de i turkiet men jag hittade typ inget, men det får bli på måndag:]
ajaa pusshej;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0