;D

hehe glömde berätta vad jag gjorde igår!, eeehh.......,justde jag hade match igår och vi vann med 6-3, innan matchen satt jag och Emma på bänken och snackade. Bänken var ganska gammal och rutten, och den vinglade, såå jag och emma försökte förstöra den, men första gången så gick de intex] haha, sen när vi skulle värma upp så satt vi oss på bänken(jag och emma) och då braka hela bänken ihop så vi ramla baklänges....HAHAHA herregud va vi garvade!!!;P, nu taggar jag asmke till imrn, då blire tältning med finaste Emma!;]
mh
HAHA gammal bild jaao, ajaa hejråå;*

Postat av: Lellsan

Om du vill så kan jag göra en ny design när jag kommer till pappa?;)

Glad sommar!

Puss<3

2011-06-14 @ 08:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0