nolifeeeeeer.

1. Vill du ta ditt ex tillbaka?  Nej verkligen inte någon av dem.
2. Har du någonsin förlorat en nära vän? mm
3. När var sista gången du verkligen skrattat? idag på skolan.
4. Något är fel, den första personen du vänder dig till? malin
5. När var sista gången du grät mycket? ngn minut sen.
6. Hur många kan du berätta allt för? ganska många
7. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja
8. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? jaa!
9. Beskriv dig själv med ett ord? stöörd
10. Har du något som hör till ditt ex? ne
11. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? jorå
12. Favoritmat? tacos
13. Favoritlåt? fix you, just nu
14. Favoritfärg? rosa
15. Bästa vänner? lisa,malin,emma,freja,lella,elvira,angelica
16. Person jag saknar? en person som inte saknar mig..
17. Första kram? längee sen
18. Senast kram? idag
19. Senaste meddelande från? niclas
20. Favorit butiker? gina,h&m m.m
21. Vem förväntar jag mig att känna för evigt?malin å fler
22. Favorit djur? hund
23. Lång? a
24. Vem har mitt hjärta? ingen..
25. Favorit film? många
26. En hemlighet? älskar en person obeskrivligt mycket, men han älskar mig INTE.
27. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? vene
28. De flesta minnen med? malin
29. De hetaste personerna du vet? vet int
30. Vem jag inte kunde leva utan? mina älskade vänner<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0