what the fuck?

hejsan, skolan var faktist helt okej idag, förutom SO:n, ÅH jag hatar verkligen so.Varför vet jag inte eller kanske för att jag inte fattar ngt:Pmen iaf så fick jag reda på att jag ska få spela in en skiva, ändå nice:] imrorse tänkte jag ju ta med mig kameran t skolan men sklrt så hittade jag den inte, så det blev inget:/ men jag måste fan börja ta med kameran så de kommer upp några bilder på bloggen, för jag märker ju att bloggen blir tråkigare och tråkigare, så den kanske blir lite roligare att läsa om de kmr nya bilder och såå:]ÅÅH jag är grymt taggad t på lördag för då ska jag och juntti till stan, kom på idag att då har jag och fredrik varit tsm i 2 månader:') och de måste vi ju fira...heheh:]
Emma GustafssonEmma GustafssonEmma GustafssonEmma GustafssonEmma GustafssonEmma Gustafsson
ajaa hejråå;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0