ciao:]

just nu så sitter jag typ och spelar gitarr och sjunger......., och jag vill skriva en ny låt men det går inte så jätte bra men...................jaja........eeehhm   idag på skolan så hade vi franska, och då gjorde jag franskaläxan som jag egentligen skulle ha gjort vecka 8 (stolt) heheh........och vi har temavecka den här veckan på lunchen och det var typ nån afrikansk gryta med cous cous....,och det var inte så jätte gott.............men iaf så måste jag ta med mig kameran till skolan imrn, för det var ganska längesen jag la in bilder från skolan:].............,juste!!!! JAG SKA TILL MALIN PÅ PÅSKLOVET!!!!........,jäklar vad jag längtar!:]<33 ............dt var så jääävla längesen jag såg henne.
f
ajaa här kommer en seriös bild på mig hehe.
pussheejjj;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0